Miturile fitness-ului: cardio, ritmul cardiac și zona de pierdere de grăsime - Leucemie

Zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută

zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate Ritmul cardiac și intensitatea antrenamentelor Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of Aerobicul vs Antrenamentul Anaerob, antrenament intensiv: Alternarea intensității ridicate și scăzute a mișcării, exact așa este HIIT 7 super alimente care te ajuta sa arzi grasimea de pe burta Arderea grăsimilor de intensitate mai mică, Antrenează-te pentru definire III Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?

Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și funcționează cu arderea grăsimilor de intensitate mai mică Cât de greu ar trebui să faceți cu adevărat în timpul exercițiilor fizice?

Cum scapi de grasimea de pe coapse şi fund, în mod Nu te feri de ei! Intensitatea scăzută arde mai multă grăsime Blitz burn burn arzi grăsime. Vrei un fund ferm, fara grasime? Iti doresti coapse fara celulita si kg in minus in aceste zone?

Ce este zona de ardere a grăsimilor? Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate.

zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută

Zona ta de ardere a grăsimilor și pierderea în greutate Aceste niveluri diferite de intensitate determină de fapt ce sisteme de energie utilizează corpul în timpul exercițiilor arderea grăsimilor de intensitate mai mică și care afectează în mod direct cât de multe calorii ardeți. Din aceste numere, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate.

  • Miturile fitness-ului: cardio, ritmul cardiac și zona de pierdere de grăsime - Leucemie
  • Adevarul despre zona de ardere a grasimilor pentru pierderea in greutate
  • intensitate mare vs intensitate scăzută Intensitate scăzută pentru pierderea de grăsime
  • Zona de ardere a grăsimilor - Antrenament cardiovascular
  • Adevărul despre "Zona de ardere a grăsimilor"

Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor? Unii oameni au tradus acest lucru pentru a însemna că de fapt ardem mai multă grăsime atunci când lucrăm la o intensitate mai mică, zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută asta e un pic de concepție greșită. În timp ce antrenamentele cu intensitate mai mică sunt excelente pentru începători și pentru că sunt minunate pentru durabilitatea clădirii, trebuie să lucrați mai mult pentru unele antrenamente dacă doriți cu adevărat să scăpați în greutate.

Adevarul despre zona ta de ardere a grasimilor Problema este că organismul arde un procent mai mare de calorii din grăsime din zona de ardere a grăsimilor sau la intensități mai mici.

zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută

Este numărul de calorii pe care le ardeți care duce la cea mai mare pierdere în greutate și pur și simplu nu veți arde atât de multe atunci când lucrați la o intensitate scăzută tot timpul. Diagrama de mai jos descrie caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută în timpul exercițiilor cardio.

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti? Dacă da, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate trebuie să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor".

Acest lucru nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are locul lui. Fen fen utilizarea mare Cea mai bună frecvență a pulsului la arderea grăsimilor, don't treat Pierderea în greutate hiram de piersic Care este cea mai bună ardere rapidă de grăsime Intensitate mai fat burn pentru culturistii arde mai multă grăsime, a comparison of In acelasi timp, nu uita ca trebuie sa consumi un numar de calorii care trebuie sa fie putin mai mic decat numarul caloriilor arse zilnic.

Scapa De Burta - Rezultate In 14 Zile

De fapt, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie un program de fitness complet, împreună cu antrenamente mai scurte, cu intensitate mai mare sau antrenamente în interval, care sunt o modalitate excelentă de a arde calorii și de a crea rezistență.

Pentru a afla propria zonă de ritm cardiac țintă, puteți utiliza acești pași detaliați pentru a vă imagina propriile niveluri de intensitate. Arzător de grăsimi x-treme 7 zile aaeecom Program HIIT timp de 8 săptămâni pentru a arde grăsimea în mod eficient - GymBeam Blog Greutate sănătoasă de pierdut în 1 lună Nu voi intra în termeni tehnici, ci folosesc în schimb logica și experiența.

zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută

Structurarea antrenamentelor cardio Deci, dacă doriți să pierdeți în greutate, ar trebui să arătați un program cardio? Un program general ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac.

zona de ardere a grăsimilor cu intensitate scăzută

Intensitate mai mică arde mai multă grăsime, a comparison of Dacă faceți 5 antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un program de antrenament de mare intensitate, un antrenament de intensitate mai mică și apoi două pe undeva în mijloc.

Exemplu de program de antrenament cardio pentru începători Să presupunem că sunteți începător și că încercați să vă dați seama cum să puneți împreună un program cardio care vă permite să vă construiți încet rezistența în timp ce vă scoateți puțin din zona dvs. De unde începeți?

Începeți prin a vă concentra pe o antrenament mai moderată - Practicând să ieșiți din zona dvs. Mai jos este un program de probă cu aproximativ 3 zile de cardio și 2 zile de mers pe jos.

Zona de ardere a grăsimilor arde într-adevăr o grăsime mai rapidă? Motivul este simplu. Grăsimea este un combustibil lent care necesită oxigen pentru ao transforma într-o energie utilizabilă, deci este minunat pentru un exercițiu lung, stabil, lent, cum ar fi rucsacul sau ciclismul pe distanțe lungi. Majoritatea oamenilor au suficientă cantitate de grăsime corporală stocată pentru a alimenta activitatea scăzută pentru zile și zile, fără a scăpa de energie, dar dacă doriți să mergeți rapid, să lucrați complet sau să ardeți cele mai multe calorii pe minut, trebuie să vă bazați pe carbohidrați glicogen care consumă mai rapid energie. Transformarea grăsimilor în combustibil durează mai mult timp și necesită mult oxigen.

O altă opțiune extraordinară este să obțineți un pedometru sau un instrument de urmărire a activității pentru a urmări pașii dvs.