Ectomorf, mezomorf sau endomorf: Ce tip de siluetă ai

Pierde grăsime ca un endomorf

Articole asemanatoare

Endomorful — strategii specifice de antrenament si alimentatie Am primit o intrebare foarte interesanta pe mail. Asta, mai ales avand in vedere ca endomorful este interesat in special de arderea grasimilor, si apoi de adaugarea de masa musculara.

  1. Tipul corpului endomorf | cum să mănânci și să te antrenezi/ACE Blog | Madame Lelica
  2. Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.
  3. Menținerea greutății oprite Oamenii vin în toate formele și dimensiunile diferite.

In primul rand, pentru cei care nu cunosc cele trei tipuri somatice, sau fenotipuri, sa facem o scurta recapitulare. Sheldon in Practic, imparte oamenii in trei tipuri somatice mari, in functie de forma corpului si predispozitia genetica de a stoca grasime. O sa vedem cateva strategii specifice, care te pot ajuta sa pui masa musculara, fara prea multa grasime.

pierde grăsime ca un endomorf cele mai eficiente ierburi de pierdere în greutate naturală

Raspuns: ATENTIE: In acest articol o sa ma refer la endomorfii naturali, cu predispozitie genetica spre ingrasare, nu la persoanele care au ajuns sa se ingrase datorita stilului sedentar de viata si al alimentatiei gresite. Se pare ca de fiecare data cand cineva scrie un articol despre masa musculara, se adreseaza ectomorfilor sau mezomorfilor.

pierde grăsime ca un endomorf pierderea în greutate cristalină

Totusi, strategiile de antrenament si nutritie pentru ectomorfi si mezomorfi nu sunt optime pentru endomorfi, datorita diferentelor metabolice si fiziologice. Sigur, poti sa mananci la fel ca un ectomorf, si o sa pui masa musculara.

Ca endomorf, trebuie sa gasesti un echilibru de alimentatie, care sa iti permita sa pui masa musculara, fara o tona de grasime. Strategii alimentare pentru endomorf Pentru endomorfii care incearca sa pierde grăsime ca un endomorf masa musculara, e nevoie de o dieta hipercalorica mananci mai multe calorii decat consumi zilnicla fel ca si la celelalte tipuri somatice. Diferenta este ca nu trebuie sa manance prea multe calorii peste limita de mentenanta un punct de plecare pentru a iti determina limita de mentenanta este sa inmultesti cu 33 greutatea ta — daca ai 90 de kg, limita e in jur de de calorii zilnic.

Mananca mese mici si dese Daca nu mananci pentru perioade lungi de timp, o sa ajungi sa mananci prea mult cand ajungi sa mananci.

Ectomorf, Endomorf sau Mezomorf?

Mesele mai mici si mai dese iti mentin metabolismul ridicat, ceea ce inseamna ca o sa arzi mai multa grasime. In plus, ajuta si la controlul insulinei hormonul de stocare din corpceea ce inseamna ca se va depune mai putina grasime.

pierde grăsime ca un endomorf pierde grăsime în doar o săptămână

Limiteaza consumul de carbohidrati Consumul de carbohidrati duce la o eliberare de insulina in corp. Dupa cum ziceam, insulina este hormonul de stocare, ceea ce inseamna ca grasimea se va depune mai usor. Limiteaza-ti consumul de carbohidrati zilnic zahar de orice fel, fainoase, produse de patiserie, paine alba. Totusi, carbohidratii sunt necesari pentru energie si adaugarea de masa musculara, asa ca nu trebuie sa ii elimi complet din alimentatia ta.

Nu iti recomand dextroza, maltrodextrina sau alte tipuri de carbohidrati simpli, dupa antrenament.

pierde grăsime ca un endomorf senna pod pierdere în greutate

Muschii sunt pregatiti sa absoarba nutrientii, asa ca e mai important consumul de proteina. Mananca grasimi sanatoase Pe langa proteina si carbohidrati, trebuie sa pierde grăsime ca un endomorf si grasimi sanatoase: migdale, alune, unt de arahide, avocado, ulei de masline, etc.

Grasimile sanatoase ajuta la scaderea indicelui glicemic al unei mese, regleaza metabolismul si ajuta la imbunatatirea mediului hormonal din corp, care va duce la arderea tesutului adipos.

Antrenament de rezistenta

Mananca mai diablo 2 arzător de grăsime in zilele in care nu te antrenezi In zilele in care nu te antrenezi, nu e nevoie sa consumi la fel de multe calorii. Iti recomand sa consumi carbohidrati doar la micul dejun, si sa mananci legume si fructe pentru acoperirea restului necesar de carbohidrati.

Mananca destula proteina pe zi Proteina este esentiala in adaugarea de masa musculara. Pentru endomorfi, e cu atat mai critica, pentru ca nu trebuie sa piarda din masa musculara acumulata, atunci cand se antreneaza sa dea jos grasimea.

Articole recente

De exemplu, daca ai 90 kg, ar trebui sa consumi in jur de g de proteina pe zi. Pierde grăsime ca un endomorf de antrenament pentru endomorf 1. Asta inseamna repetari intre 6 si 12, cu greutati mai mari. Singurul lucru pe care ai vrea sa il faci faci diferit fata de ectomorfi este sa micsorezi timpul de odihna intre seturi, intre 30 sec — 1 min.

DIETĂ PENTRU ENDOMORFI- ÎN CE CONSTĂ? - andreineagoe.ro

Asta te asigura ca arzi mai multe calorii in timpul antrenamentului. Foloseste eficient antrenamentul cardio Evident, o necesitate pentru endomorfi.

pierde grăsime ca un endomorf bautura care te slabeste in timp ce dormi

Ambele tipuri de cardio au avantaje si dezavantaje. Pentru ca rezervele de glicogen din muschi sunt epuizate dupa antrenamentul cu greutati, corpul va apela la rezervele de grasime pentru energie.