Cum să slăbești 14 kg în 2 luni | Sfaturi | June

Pierde greutatea fizică dezactivată

Luni, 15 februarieLife Natural fitness Foto: pixinio Indiferent de obiectivele de sănătate pe care ți le-ai fixat, știi că exercițiile fizice îți vor face bine.

pierde greutatea fizică dezactivată ierburi care ard grăsime

Te vor ajuta să te simți mai puternic, energic, fericit și multe altele. Dacă slăbitul este unul din obiective, evident că te vor ajuta. Dar mai întâi trebuie să știi câte calorii trebuie să arzi în timpul unui exercițiu ca să pierzi efectiv din greutate.

Modalități de a pierde 5 kg într-o săptămână

Adevărul simplu este că ai nevoie de un deficit de calorii ca să slăbești — trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Nu la fel de simplu este faptul că fiecare pierde greutatea fizică dezactivată un volum diferit de calorii în odihnă, ceea ce ar trebui să iei în calcul înainte de afla câte calorii arzi în timpul unui exercițiu și câte poți să capeți din mâncare.

De aceea poate fi util să consulți un dietetician sau nutriționist, deoarece sunt pregătiți să te ajute să afli necesarul specific de calorii al corpului.

Dar și fără unul din ei poți totuși să estimezi de câte calorii ai nevoie în fiecare zi și câte să arzi prin exerciții fizice.

pierde greutatea fizică dezactivată eco slim iherb

Este important să păstrezi o judecată sănătoasă pe parcursul acestui proces. Ține minte că exercițiile aduc mult mai multe beneficii pentru sănătate și bună dispoziție decât doar pierderea în greutate sau arderea de calorii. Pentru aceasta, CNET propune îndrumările unei antrenoare profesioniste, Brooke Taylor, privind cea mai bună strategie de activități fizice pentru pierderea în greutate.

Densitate și greutate - Problemă model 1

Câte calorii trebuie arse pentru a pierde în greutate? Dacă obiectivul este să slăbești și numeri calorii, atunci pierde greutatea fizică dezactivată să arzi mai multe calorii decât consumi, creând un deficit.

Trebuie luată în calcul rata metabolică bazală BRMadică numărul de calorii arse de corp în repaus. Apoi să calculezi câte calorii mănânci zilnic.

pierde greutatea fizică dezactivată lavie pierdere în greutate omaha ne

Odată ce ai totalul caloriilor pe care le arzi în repaus și cel al consumului într-o săptămână înmulțind cu 7 și BRM, și alimentația zilnicăpoți regla consumul și exercițiile pentru ca să arzi 2. Ea consideră că obiectivul de a slăbi între 0,5 și 1 kg pe săptămână este unul sănătos. O jumătate de kilogram greutatea pe care o puteți pierde în 2 luni 3.

Taylor recomandă arderea prin exerciții a 2. O regulă generală este să urmărești să arzi între și de calorii prin exerciții, cinci zile pe săptămână. Țineți minte că volumul de calorii arse prin exerciții depinde de greutate, sex, vârstă și mulți alți factori, dar acel număr este un bun punct de pornire.

De exemplu, un pierde greutatea fizică dezactivată cu greutatea de kg va arde mai multe calorii făcând aceleași exerciții ca o femeie de 65 kg.

Cum să slăbești 14 kg în 2 luni

Cum să urmărești câte calorii arzi la sală Dispozitive ca Fitbit, Apple Watch sau Whoop vă vor spune câte calorii ați ars la fiecare exercițiu. Ele folosesc pulsul și alte informații personale pe care le-ați introdus atunci când ați făcut setările inițiale ca vârsta, greutatea, sexul. Taylor spune că preferă monitoare cu benzi pectorale, care sunt mai precise decât cele purtate la încheietura mâinii. Niciunul însă nu este perfect, dar vă poate da cu siguranță informații utile.

Pulsul natural în repaus: fiecare are un puls unic în repaus, limitele normale fiind între 60 și de bătăi pe minut.

Greutatea: cine cântărește 60 de kg va arde mai puțin pe pierde greutatea fizică dezactivată decât cineva de 90 kg. Citește și: Nutriție și sănătate: Acest obicei alimentar îmbătrânește creierul, afirmă un studiu Citeste doar ceea ce merita.

Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

pierde greutatea fizică dezactivată donarea plasmatică vă face să pierdeți în greutate