10 Arderea grăsimilor ideas in | arderea grăsimilor, grăsime, sănătate

Endomorfs de ardere a grăsimilor, De ce câștigă greutatea Endomorphs?

William Sheldon și sunt utilizate pe scară largă pentru a descrie forma corpului naturale, distribuția grăsimii și a masei musculare, spune MedicineNet. Teoria este că oricine se încadrează liber într-una sau, eventual, în două din aceste categorii, consumând și exercitând în mod solidar cu tipul dvs.

Mușchii mai puțin definiți De ce câștigă greutatea Endomorphs? Endomorfii au un metabolism lent care îi împiedică să ardă calorii la fel de ușor ca și alte tipuri de corp.

Ce este un metabolism lent? Se măsoară prin viteza la care endomorfs de ardere a grăsimilor tău arde calorii în repaus pentru a desfășura activitățile esențiale ale vieții, cum ar fi respirația. Se mai numește și Rată metabolică bazală BMR. Caloriile suplimentare arse de organism depind de rutina zilnică și de tipul de exercițiu pe care îl faceți. Endomorfii par să aibă o rată metabolică bazală mai mică decât endomorfs de ardere a grăsimilor tipuri de corp.

Prin urmare, îmbracă mai multă grăsime și o depozitează mai mult timp, deoarece o mare parte din ceea ce consumă se dovedește a fi în plus pentru organism. Această energie suplimentară este stocată, de obicei, ca rezerve de grăsime, ceea ce duce la creșterea în greutate. Rata metabolică poate fi modificată prin modificări ale dietei și prin creșterea masei musculare.

Mușchiul are nevoie de endomorfs de ardere a grăsimilor multă energie pentru a se conserva endomorfs de ardere a grăsimilor grăsimile.

Arderea grăsimilor

Prin urmare, mai multă masă musculară ar implica o arsură mai mare de calorii pentru a efectua activitățile zilnice pentru o persoană. Provocarea aici este să amesteci și să te potrivești cu antrenamentul și dieta ta, astfel încât să întorci mesele pentru o mai bună compoziție corporală.

Cu ce arzator de grasime am slabit prima data?

Aducerea unei modificări a metabolismului sau a vitezei cu care arzi caloriile necesită eforturi dure în sala de gimnastică și în bucătărie. Trebuie realizat un echilibru în care trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi.

Acest lucru 260 de kilograme cum să piardă în greutate permite o stare anabolică în care corpul construiește mai mulți mușchi și pierde grăsime. Dieta Endomorph Dieta joacă un rol major atunci când căutați să pierdeți grăsime și să construiți mușchi. Dacă doriți să pierdeți în greutate, trebuie să existe un deficit caloric menținut astfel încât organismul să cheltuiască mai multă energie decât consumată și să endomorfs de ardere a grăsimilor folosind rezervele de grăsime stocate.

Dar ideea de aici nu este să te înfometezi sărind peste mese pentru a crea un deficit caloric uriaș. Acest lucru, la rândul său, ar afecta în continuare rata metabolică deja mai lentă. Vedeți că o dietă cu un aport mult mai mic de calorii ar determina corpul să restricționeze mai multe arderi de calorii, astfel încât să stocheze mai multă energie și o pierdere mai mică de grăsime.

Acest lucru ar duce la oboseală, dureri de cap, greață și pierderi musculare. Deficitul ar trebui să fie sănătos și nu drastic.

endomorfs de ardere a grăsimilor cum să pierdeți grăsimea brațului inferior

O estimare sănătoasă ar putea fi mai mică de de calorii din arderea zilnică totală de calorii, inclusiv BMR și activitate. Deși, atunci când caloriile scad treptat, de exemplu, cu de calorii mai puțin în primele 3 săptămâni, apoi cu alte de la următoarea, vă va oferi o perioadă de condiționare, astfel încât să nu simțiți zgomotul deficitului și să reduceți căderea bruscă în niveluri de energie.

Ei bine, există calculatoare simple disponibile pe net care iau în calcul statistici la bella slimming arcadia vârsta, sexul, greutatea, înălțimea, procentul de grăsime și nivelul de activitate pentru a vă oferi o valoare destul de precisă.

  • Pierdere în greutate aplicație de alăptare
  • Bobo sasquatch pierdere în greutate
  • Ceaiul matcha ajută la pierderea în greutate
  • Cum să slăbești pentru dieta și exercițiile fizice Endomorphs; MyFitCulture
  • Definirea musculară Un endomorf nu are, de regulă, probleme de a câștiga masă și putere musculară cu antrenament, dar, în compensație, de obicei acumulează grăsime cu ușurință, în special în alimentație.

S-ar putea să doriți să verificați mai întâi procentul de grăsime pentru a obține o măsură exactă a status quo-ului corpului. Acest lucru vă va ajuta să stabiliți un obiectiv și să vă oferiți un TDEE destul de precis. Există pe piață cântare de cântărire care pot calcula și procentul de grăsime în funcție de statisticile dvs. Iată ceva ce am găsit pe Amazon.

Dieta Si Exercitiu Fizic Pentru Endomorphs

Puteți face clic pe linkurile de mai jos pentru a le verifica. Găsiți aici un calculator TDEE. Aceste calculatoare TDEE de tip folosesc o formulă simplă pe care o puteți aplica singură dacă cunoașteți cu exactitate statisticile corpului.

Dieta pentru endomorfi trebuie structurată în jurul unei proporții de macronutrienți care poate ajuta la reducerea grăsimilor și la formarea mușchilor, astfel încât să susțină pierderea în greutate.

Dieta Sugerat Pentru Endomorphs

Să ne uităm la macrocomenzile pentru Endomorph Glucidele Glucidele sunt principala sursă de energie pentru organism. Glucidele sunt transformate direct în glucoză care este utilizată pentru a elibera energie în celule.

În timp ce corpul endomorf eliberează lent energia, cea mai mare parte a glucozei este stocată ca grăsime. Prin urmare, se spune că un endomorf este mai sensibil la carbohidrați decât alte tipuri de corp. Consumul de carbohidrați pentru endomorfi trebuie limitat într-o dietă endomorfă. Mai ales, carbohidrații simpli care cresc instantaneu zahărul din sânge trebuie evitați cu strictețe. Acestea includ produse alimentare procesate, dulciuri, pâine albă, endomorfs de ardere a grăsimilor alb, făină rafinată, alimente coapte, băuturi energizante etc.

Indicele glicemic IG este măsura glucidelor în ceea ce privește viteza cu care cresc nivelul zahărului din sânge. O calificare GI inferioară este de dorit pentru carbohidrați. Un IG scăzut implică faptul că produsul alimentar cu carbohidrați este lent în digestie și nu eliberează glucoză instantaneu, ducând la creșterea glicemiei. Glucidele complexe, cum ar fi legumele, fructele, cerealele integrale etc.

endomorfs de ardere a grăsimilor arzător de grăsime metildren cum să utilizați

Glucidele complexe conțin fibre și amidon care nu copleșesc corpul cu calorii și te mențin sătul. Carbohidrații fibroși precum legumele și fructele verzi sunt o necesitate în planul Dieta Endomorph. Fibra ajută este procesul de digestie și permite o eliberare lentă endomorfs de ardere a grăsimilor glucoză în sânge. Unii dintre carbohidrații naturali complecși care trebuie incluși în dieta Endomorph sunt - banane, orz, fasole, orez brun, naut, linte, nuci, ovăz, legume rădăcinoase, cereale integrale, pâine integrală, făină integrală.

Deși includerea produselor alimentare bogate în carbohidrați în greutate poate fi utilă pentru alimentarea cu energie, un endomorf ar trebui să încerce să includă mai multe Proteine Proteinele sunt elementele de bază ale corpului care sunt vitale pentru creșterea și repararea mușchilor.

Deoarece digestia proteinelor are nevoie de mai mult timp în comparație cu carbohidrații, vă simțiți plin și evitați trecerea pragului de calorii pentru corpul dumneavoastră.

11 Endomorfi ideas | fitness, tipuri corporale, sănătate și fitness

Această proteină poate fi distribuită pe parcursul meselor dvs. Grăsimi Consumul de mai multe grăsimi nu vă va îngrașa și nu vă veți îngrășa decât dacă nu respectați includerea numai a grăsimilor bune din gama macro prescrisă.

endomorfs de ardere a grăsimilor nu pare să piardă ajutorul în greutate

A avea o dietă bogată în grăsimi ajută organismul să regleze nivelurile de insulină, obținând astfel o pierdere mai bună de endomorfs de ardere a grăsimilor, deoarece corpul intră ușor în rezervele de grăsime pentru energie. Endomorfs de ardere a grăsimilor fluxul sanguin are mai multă glucoză, nivelul de insulină crește.

Dieta Sugerat Pentru Endomorphs 💪💪 Totul Despre Fitness Și Un Stil De Viață Sănătos -

Mecanismul de ardere a grăsimilor din corp ocupă locul din spate, deoarece celulele utilizează glucoza pentru energie și o stochează pentru o utilizare viitoare ca glicogen și mai multe grăsimi.

Când mâncați carbohidrați mai mici, corpul trece la alți macronutrienți pentru energie. Aici intră în joc grăsimile.

  • Durerea toracică a arzătorului de grăsime
  • Povestiri de pierdere în greutate pentru sănătatea femeilor
  • Stațiunile de scădere în greutate pentru adulții tineri
  • "Spălați totul!": Exerciții pentru arderea grăsimilor. Instruire pentru arderea grăsimilor
  • Deși teoria inițial se referă la somatotype la trăsăturile de personalitate, mulți oameni folosesc astăzi tipul lor de corp pentru a determina ce mănâncă.

În acest fel, consumul de grăsimi vă poate ajuta, de fapt, să reduceți grăsimile stocate în organism. De asemenea, grăsimile vă ajută să rămâneți saturați pentru perioade mai lungi și evitați excesul necontrolat de carbohidrați simpli.

"Spălați totul!": Exerciții pentru arderea grăsimilor. Instruire pentru arderea grăsimilor

O dietă bogată în grăsimi nu înseamnă că poți să dai peste toate alimentele grase și prăjite de acolo. Caloriile trebuie să provină din grăsimi sănătoase care nu cresc riscul colesterolului rău și al inimii. Asigurați-vă că includeți grăsimi și uleiuri naturale care conțin mai multe grăsimi nesaturate și unele grăsimi saturate. Câteva exemple bune sunt nucile, uleiul de măsline, semințele, produsele lactate etc.

Este necesar să treceți la o dietă cu deficit de calorii pentru ca organismul să angajeze grăsimea deja stocată pentru energie.

endomorfs de ardere a grăsimilor saxenda pierdere în greutate pen

Acest lucru se aplică atunci când mențineți o rutină de exerciții fizice și respectați proporțiile macronutrienților. Rețineți că reducerea caloriilor nu trebuie să vă facă să vă simțiți obosiți și incapacitați. Dacă da, probabil că organismul are nevoie de mai multă hrană pentru a funcționa într-un mod sănătos.

Dieta Paleo pentru Endomorfi O dietă paleo este un tip de dietă în care mănânci aproape ca omul paleolitic sau ca un om al peșterilor.

MyFitCulture

Trebuie să evitați lactatele, cerealele, leguminoasele și uleiurile vegetale rafinate, care sunt considerate a fi mai vechi pentru cavernist. Deși se spune că această dietă este cea mai exactă pentru tipul de corp endomorf, deoarece intră în fluxul de a avea carbohidrați marginali cu cantități generoase de grăsimi și proteine, dar are și un dezavantaj.

De asemenea, o persoană care urmează dieta Paleo trebuie să detesteze că are cereale precum grâu, orez, secară, sorg, orz, mei etc. Respectarea unei diete paleo pentru mult timp s-ar putea dovedi a fi o problemă pentru mulți endomorfi, dar dacă doriți să încercați, s-ar putea dovedi a fi liniștită, benefică pentru a pierde în greutate.

Exercițiu Exercițiul este o necesitate atunci când vine vorba de pierderea în greutate și creșterea musculară.