8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Cum pierzi grăsimea corporală. 5 Schimbari Care Simple Care Reduc Procentul De Grasime Corporala

Cum să pierzi grăsimea corporală și să crești masa musculară - partea 1 - Cum să te formezi - Antrenor S-a spus întotdeauna că pierderea grăsimii corporale și construirea mușchilor în același timp este imposibilă. Fie pierzi în greutate, fie îți crești masa musculară.

Hidrateaza-te

Pentru a satisface această nevoie, este foarte important să aveți cunoștințele corecte și, mai presus de toate, ce să faceți. Aceasta este prima parte esențială pentru a înțelege cum și de ce este posibil să arzi grăsimile și să construiești mușchi.

Această abordare se numește recompunere corporală.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati.

Sunt termeni moșteniți din lumea culturistilor profesioniști, a căror viață este împărțită în extrasezon tip burta de vacă gravidă și Cea mai eficientă și modernă soluție pentru a pierde grăsime și a pune pe mușchi este recompunerea corpului. Astăzi și în următoarele episoade vom face acest lucru, sper că va fi o călătorie convingătoare care mă va duce la examinarea aspectelor tehnice ale recompunerii corpului în termeni simpli, și să ofere soluții eficiente pe care toată lumea le poate pune în practică imediat după terminarea lecturii.

cum pierzi grăsimea corporală cum să pierdeți șoldurile și greutatea coapsei

Citirea diferitelor sale lucrări m-a condus la abordarea pe care ți-o voi arăta. Sunteți gata?

cum pierzi grăsimea corporală corset pentru slabit burta

Ei bine, să începem! Nu sunteți pierzătorii care nu pot, este vina corpului vostru și a celor mai îndepărtați strămoși ai săi. Recomandările tipice sunt creșterea proteinelor pentru a câștiga mușchi fără a câștiga multă grăsime, mai puțin cardio și mai mult cardio, mai puține grăsimi sau mai multe grăsimi?

Problema este că, odată cu începutul etapei culturistului, toată lumea înțelege că a pune mușchi fără substanțe anabolice înseamnă, în general, să ridici un pic de exces de grăsime corporală. Cei care nu vor să mărească grăsimea sunt cei care vă vor spune că kg de mușchi pe an este maximul pe care îl puteți crește odată ce a trecut primul cum pierzi grăsimea corporală de sală.

Dar de ce este atât de dificil să câștigi masa musculară și să pierzi grăsime în același timp? Problema fundamentală este că corpurile noastre nu sunt cum pierzi grăsimea corporală să facă două lucruri simultan, mai ales atunci când acestea sunt opuse reciproc: punerea mușchilor și pierderea grăsimii sunt două scenarii complet diferite în ceea ce privește nutriția, hormonii și răspunsul.

cum pierzi grăsimea corporală 30 povestiri de succes în pierdere în greutate

Energia nu este creată sau distrusă, ci este transformată și sintetizarea unui nou țesut organic, care este mușchi sau grăsime, necesită energie care nu apare prin magie. De unde vine această energie? Provine din caloriile din alimentele pe care le cum pierzi grăsimea corporală. Sintetizarea mușchilor noi este foarte costisitoare din punct de vedere energetic, mult mai mult decât sintetizarea grăsimilor noi.

Cum să-ți estimezi procentul de grăsime corporală

Așadar, este idilic să credem că caloriile utilizate pentru creșterea mușchilor noi sunt generate magic de oxidarea grăsimilor. Nu funcționează așa. Cea mai frecventă cum pierzi grăsimea corporală pentru un culturist natural este compartimentare.

Ce înseamnă?

cum pierzi grăsimea corporală pierderea în greutate spa

Mecanismul explică unde se termină caloriile atunci când mâncăm mai mult, dacă sunt în mușchi sau grăsimi și de unde provin caloriile când mâncăm mai puțin, dacă mușchiul sau grăsimile. Un alt factor important în controlul compartimentării este sensibilitatea la insulină, care este modul în care un țesut răspunde la insulină.

Insulina din corpul nostru este hormonul clasic de stocare de rezervă, un adevărat hormon anabolic sau cel puțin creează condițiile pentru anabolism, favorizând stocarea substanțelor nutritive în țesuturi precum ficatul, mușchii și țesutul adipos.

Procentul de grasime corporala – micul secret al unui look perfect!

Într-o lume ideală, am avea o sensibilitate ridicată la insulină în mușchii scheletici și săraci în celulele grase. Acest lucru se apropie de realitatea unor indivizi special dotați, care stochează o încărcătură calorică mare în mușchii lor și o încărcare mult mai mică în adipocite; dimpotrivă, există indivizi cu sensibilitate scăzută la insulină în celulele musculare care, chiar și cu o producție mult mai mare, sunt incapabili să mențină zaharurile din mușchi Acest lucru se vede și în faptul că au probleme pentru a avea efectul de pompare datorită glicogenului scăzut în celulele musculare și tind să acumuleze calorii în adipocite.

Casey Johnston Mușchii îți îmbunătățesc totul în viață. Dragostea mea pentru antrenamentele de forță vine din faptul că m-au învățat să-mi înțeleg corpul în materie de ce poate să facă și cum se simte să trăiești în el literalmente toate orele din zinu ceea ce văd în oglindă. Un studiu publicat în aprilie a indicat cum compoziția corporală, adică raportul dintre masa musculară și grăsimea corporală, joacă un rol important în lungimea traiului subiecților și că era un indicator mai bun decât tiranul index de masă corporală care este doar proporția dintre greutate și înălțime.

Ce alți factori controlează compartimentarea caloriilor? Un factor foarte important este procentul de grăsime corporală : persoanele slabe tind, în mod natural, să câștige mai mult mușchi decât grăsime atunci când sunt supuse unei supraalimentări, în timp ce persoanele grase tind să câștige mai multă grăsime decât mușchiul în aceleași condiții. Acest lucru se datorează faptului că procentul de grăsime corporală și sensibilitatea la insulină tind să fie legate: cu cât aveți mai multe grăsimi, cu atât sunteți mai rezistent la insulină, cu cât sunteți mai slabi, cu atât sunteți mai sensibil la insulină.

Ce este slăbitul din greutate?

Dar asta nu este tot: procentul de grăsime corporală vă controlează metabolismul într-un mod foarte profund, nu doar ca sursă de acizi grași. Cea mai cunoscută substanță produsă este leptina, dar există altele, de exemplu, factorul de necroză tumorală alfa TNF-alfadiverse interleukine, adiponectină și alți compuși care, atunci când sunt eliberați, acționează ca semnale către alte celule ale țesuturilor țintă și schimbă metabolismul.

cum pierzi grăsimea corporală vreau să pierd rapid în greutate

Fără a intra în detalii excesive, vorbim o clipă despre leptină, care este cea mai abuzată de mass-media. Leptina este o proteină cum pierzi grăsimea corporală de adipocite și nivelurile sale sunt fundamental corelate cu procentul de grăsime corporală: cu cât aveți mai multe grăsimi, cu atât aveți mai multă leptină.

  1. Cum să pierzi grasimea din stomac rapid pentru femei Alimentație strategică 7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală Beginner's guide to fitness Procentul de grasime corporala — micul secret al unui look perfect!
  2. Suplimente de ardere a grăsimilor nebune
  3. Orice pas mic pe care il faci, te duce mai aproape de a avea un corp sanatos, frumos si atragator.
  4. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?