Picioare, fese, șolduri și stomac subțiri

Cofeina și arderea grăsimilor, Pericolele din spatele consumului de cafeină

Conținutul

    Potrivit cercetătorilor, consumul unei căni tari de cafea înaintea unui antrenament fizic de intensitate medie, după-amiaza este cea mai bună variantă pentru arderea grăsimilor la nivel maximum. Limitările studiului Studiul citat nu a inclus femei și nici oameni cu un stil de viață sedentar. Așa că rezultatele nu pot fi generalizate femeilor sau băbaților care fac parte din alte categorii de vârstă, potrivit Medical News Today.

    • Cea mai bună băutură de ardere a grăsimilor
    • Oamenii de știință au examinat efectele cofeinei asupra oxidării grăsimii în timpul sesiunilor de antrenament făcute de dimineață și după amiază.
    • Sunt piersici bune pentru pierderea de grăsimi
    • Cafeina si arderea grasimilor - Cafeina și efectele acesteia asupra performanței sportive
    • Cafea pentru slăbit Stimulează arderea grăsimilor fără zahăr, îndulcitor, lapte și prăjitură
    • Vezi galeria foto » O cafea tare consumată cu o jumătate de oră înainte de exerciții aerobice crește arderea grăsimilor, arată un nou studiu.

    Oamenii de știință nu au măsurat nici temperatura corpului și nu au luat în considerare orele de somn dormite de participanți înaintea efectuării testului. O cercetare mai amplă asupra unui grup mai divers de persoane ar ajuta mai bine la elucidarea misterului; în privința cafelei care ar ajuta la arderea grăsimilor.

    Cafeaua ar putea avea benefici în cazul unor boli precum diabet, boli cardiovasculare, boala Parkinson și bolilor de ficat.

    cofeina și arderea grăsimilor

    Cafeaua conține o serie de nutrienți utili corpului uman; inclusiv vitamina B-2, niacina vitamina B-3magneziu, potasiu, și diferiți compuși fenolici, sau antioxidanți. Pe lângă beneficii, băutul de cafea este însă asociat, de asemenea, și cu riscuri. Cafeaua ar conduce la o creștere a fracturilor osoase, nu este recomandată cofeina și arderea grăsimilor sarcină sau în cofeina și arderea grăsimilor, dar nici persoanelor care suferă de anxietate sau reflux gastric.

    cofeina și arderea grăsimilor

    Cafeaua conține mulți compuși și există diferite moduri de a o bea. Acest lucru face dificilă determinarea exactă a modului în care cafeaua afectează o persoană, care sunt beneficiile și riscurile băuturii.

    cofeina și arderea grăsimilor

    Evită depășirea dozei zilnice recomandate și ai grijă la ingredientele pe care le adaugi, precum zahăr, smântână, ori diferite arome; acestea putând fi nesănătoase.