Ghidul endomorfilor – alimentatie si suplimente | Despreculturism

Arderea grăsimilor pentru endomorfe. // Endomorph - cine este?

Blog despre culturism

Ce sunt Endomorfii? În general, endomorfii sunt indivizi care tind să se pună în masă extrem de ușor. Au umeri în mod natural largi, sunt mai puternici decât media și au înfățișări îndesate în mod natural. Deși acest lucru poate părea benefic la prima vedere, din păcate, endomorfii nu numai că câștigă masa musculară relativ ușor, ci și câștigă grăsimi mai ușor decât media.

Scapa De Gaurile Din Fese - Exercitii Pentru Modelarea Feselor Acasa

Câștigați excesul de grăsime În timp ce majoritatea oamenilor ar ucide pentru a putea câștiga masă musculară ca un endomorf, endomorfii se luptă cu acumulările de grăsime corporală, în special în jurul secțiunilor medii. Talie larg naturală - Și oblice - și deseori se luptă pentru a-și îngusta talia, chiar și atunci când cad în procente de grăsime corporală dintr-o singură cifră.

Ghidul endomorfilor — alimentatie si suplimente joi, 18 februarie Obisnuim sa ne impunem diete si exercitii fara sa stim de ce anume trebuie sa tinem cont. Totul porneste de la tipurile somatice.

Vestea bună este însă că, deși este dificil pentru un endo să construiască mușchi, în timp ce arde grăsime corporală, este încă foarte posibil, ei au nevoie doar de puțin ajutor pe parcurs. Sfaturi pentru dieta Endomorph Așa cum sunteți, fără îndoială, deja bine conștient, dacă aveți sau nu genetica unui zeu grec, culturismul și construirea masei musculare în general, se bazează foarte mult pe dietă și nutriție.

  • Planurile nutriţionale esentiale din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri.
  • Ghidul Endomorph Mulți oameni caută o ghid endomorf a pierde in greutate.
  • Endomorph Ghidul Endomorph pentru pierderea în greutate - mușchi și minte
  •  Танкадо мог посылать фиктивные сообщения на неиспользованный адрес в надежде, что мы его обнаружим и решим, что он обеспечил себе защиту.
  • Pierdere în greutate avon în

Vom analiza în scurt timp câteva sfaturi de formare endomorfă, dar înainte de a face acest lucru, să începem prin a arunca o privire asupra dietei și nutriției, deoarece vă oferim câteva sfaturi utile privind încărcarea endomorfă și dietă:? Creșteți consumul de proteine Proteinele sunt absolut esențiale pentru creșterea și repararea țesutului muscular, așa că, indiferent dacă încercați să reduceți grăsimea, să construiți mușchi sau ambele, dieta dvs.

Proteinele sunt, de asemenea, termogene, ceea ce înseamnă că organismul trebuie să lucreze mai mult pentru a-l metaboliza și descompune.

24hr corp de arsură de grăsime ro fien fils pierdere în greutate

Aceasta înseamnă că veți arde mai multe calorii doar digerând-o. Numărați-vă caloriile Ca endomorf, veți căuta să construiți mușchi, fiind în același timp extrem de precaut să câștigați prea multă grăsime pierdere în greutate neexplicată și vărsături în acest proces.

În mod ideal, doriți să vizați 10 calorii pentru fiecare kilogram pe care îl cântăriți, deci dacă cântăriți de kilograme, ar trebui să consumați aproximativ de calorii pe zi.

Urmăriți-vă macro-urile, asigurați-vă că obțineți suficiente proteine, limitați-vă grăsimile doar la surse dietetice sănătoase și vizați să reduceți consumul de carbohidrați, deoarece acest lucru vă va ajuta să eliminați acele kilograme încăpățânate de grăsimi.

reteta keto software ul de pierdere a grăsimilor

Nu vă scăpați de grăsimi După cum am menționat, ar trebui să vă asigurați arderea grăsimilor pentru endomorfe obțineți suficiente grăsimi dietetice sănătoase din sursele potrivite și, deși poate fi tentant să scăpați de grăsimi atunci când încercați să ardeți grăsimi, ca endomorf, acesta este unul dintre cele mai rele lucruri pe care le puteți face.

Rămâneți cu grăsimi sănătoase precum pește gras, ouă organice întregi, nuci, semințe, avocado, ulei de nucă de cocos și unturi naturale de nuci și veți fi bine. Sacrificați o dimensiune mică Indiferent dacă vă place sau nu, pentru a pierde grăsime, trebuie să aveți un deficit caloric și, din păcate, un deficit caloric va duce și la o pierdere parțială a masei musculare.

hellfire fat burner recenzii pierderea în greutate cașexia

Pentru cele mai bune rezultate, scăpați doar într-un deficit de aproximativ - de calorii pe zi, deoarece ar trebui să vă asigurați că sunt vizate arderea grăsimilor arderea grăsimilor pentru endomorfe endomorfe adecvate de grăsime corporală, fără ca organismul să simtă nevoia de a intra în depozitele musculare. Antrenament pentru Endomorf sfaturi Acum că am scăpat de dietă și de nutriție, să ne uităm la câteva elemente de bază pentru antrenamentul endomorfului, pentru a vă ajuta să vă împachetați cu masa musculară și să ardeți acea grăsime arderea grăsimilor pentru endomorfe Păstrați în intervalul 8 - 15 repetări Pentru hipertrofie, în general, s-a dovedit că intervalul de 8 - 15 repetiții este optim pentru persoanele de toate formele și dimensiunile, dar pentru endomorfi, acest lucru este deosebit de benefic.

Atunci când creșteți masa musculară, corpul dumneavoastră devine mai activ din punct de vedere metabolic, ceea ce înseamnă practic că metabolismul vă intensifică viteza și ardeți mai multe calorii, chiar și în stare odihnită. Nu numai asta, ci înclinându-vă în intervalele de repetare mai mari, să zicem, de 10 arderea grăsimilor pentru endomorfe sau mai mult, nu numai că veți construi mușchi, dar veți arde și grăsimi pe măsură ce ritmul cardiac va crește.

Încercați cardio HIIT Dacă doriți să ardeți cu adevărat grăsimea corporală în timp ce rețineți și, eventual, construiți masa musculară slabă, cardio este atât de important.

Sfaturi pentru a-ți atinge obiectivele fiind un endomorf

Deoarece endomorfii se luptă cu grăsimea corporală, în special în jurul secțiunii medii, cardiul HIIT este ideal. Cu HIIT, întrucât antrenamentul durează aproximativ 20 - 25 de minute, corpul are suficientă energie, astfel încât să nu mai fie nevoie să vă atingă alimentele musculare până la sfârșitul antrenamentului.

HIIT este o modalitate excelentă de a viza grăsimea încăpățânată a burții, fără a sacrifica masa musculară.

  • Провода от принтера лежали .
  • Больно.
  • Ghidul endomorfilor – alimentatie si suplimente | Despreculturism
  • Сьюзан Флетчер оказалась в полной темноте.
  • Plânsul nu poate pierde în greutate

Creșteți frecvențele de antrenament Ca endomorf, veți reveni de la antrenamente mai eficient decât ectomorfii, deci, dacă aveți chef să adăugați o sesiune de antrenament suplimentară sau două pe săptămână, corpul dumneavoastră ar trebui să poată să o ia. Mai mult antrenament va însemna să fie vizate mai multe fibre musculare, dar pe deasupra, mai mult antrenament înseamnă mai multe calorii eliminate.

eco subțire apteki cum poate un adolescent să piardă în greutate rapid

Mai multe seturi pe parte a corpului În general, majoritatea culturistilor și persoanelor care doresc să-și mărească masa musculară vor efectua 4 - 5 seturi de lucru pe grupă musculară. Cu toate acestea, ca endomorf, creșterea acestuia la 8 seturi de lucru pe grupă musculară va avea ca rezultat o hipertrofie mai mare, împreună cu mai multe calorii arse.

Luați mesajul acasă Ar putea fi mai dificil să arzi grăsimile în comparație cu alte tipuri de corp - dar asta nu înseamnă că nu se va întâmpla deloc.

trucuri pentru a arde grăsimea în timp ce dormi fulgi de porumb ard grăsime

Ce sunt endomorfii? Endomorfii sunt indivizi care tind să câștige masă cu ușurință.

cum să pierzi numai grăsimea dvs de burtă fierbinte pentru a pierde grăsime din burtă

Ele pot părea mai largi și pot avea mai multă forță naturală. Cum ar arderea grăsimilor pentru endomorfe să mănânce endomorfii?

Cum să slăbești endomorf?

Pentru a îmbunătăți compoziția corpului, endomorfii ar trebui să își mărească aportul de proteine, să numere caloriile și să fie atenți să nu scadă prea mult aportul de grăsimi.